got idol??

3:37 AM | 0 Comments



who is dat muahz muahz lady huh?? if u watch the current american idol, ders a probability u will know dis lovely, pretty, sexy, young lady~~ =D''''

owh yeah... speaking of wic, yeah... dis season aku liat wah... ahaha setia... and and... more good news, SKINS SEASON 3 ADA =D ahahaha aku pun kajut tym kawanku gto aku (just for the record, ia nde liat ne ceta skins ane... tapi ia slalu dgr ku ceta psal skins ane.... kali tymnya searching katanya ada.... ahahaha) so yeah, aku download and ketinggalan lah udah ku liat brapa eps. sudah main... and i havent watch it.. aku mau semua yg ku dl siap den ku liat... =D

ahaha calie... u know why?? cuz i end my blog d sni... gotto run... =) and kan bbq lagi krg...

so till den...

*mencari chatbox... c kuntut ne majal nyuruh masukkan... ahaha ngalih ya nya membuat rh comment... nada org menyuruh... woooo... ahaha*